Відома корпорація виводить на ринок сир нового покоління

Поділитись

Відома корпорація виводить на ринок сир нового покоління

Американська корпорація General Mills стала першим великим харчовим брендом, який долучився до сегменту альтернативних молочних продуктів, створених методом точного ферментування.

Цього тижня компанія оголосила про запуск Bold Cultr — безтваринного сиру, створеного із сироватки Perfect Day, яка сама нещодавно вивела на ринок нові продукти.

«Bold Cultr — одна з перших у світі альтернатив сиру нового покоління, виготовлена ​​з білків, отриманих шляхом точної ферментації», – коментує Аманда Бест, співробітник відділу корпоративних комунікацій General Mills.

Новий сир тестуватимуть в окремих супермаркетах Hy-Vee по всій Міннесоті, де знаходиться штаб-квартира компанії.

«Ми впроваджуємо інновації. Це починається з вирішення реальних проблем споживачів, розробки проривних рішень, до підтримання брендів за рахунок масштабів та можливостей General Mills, прискорення їхнього зростання», — додав Даг Мартін, головний директор з динамічного зростання американської корпорації.

Коли Дрейк Еллінгбо, Лора Енгстром та Іллем Амегатчер засновували компанію, їх метою було «революціонізувати продукти тваринного походження». З розвитком інновацій це вдається.

Наразі саме сир стримує споживачів від переходу до рослинної чи флекситаріанської дієти, говорить Енгстром. Існуючі альтернативи не дають споживачам того задоволення, що справжній шматок тваринного сиру.

«Ми раді допомогти переосмислити, яким може бути сир, і вирішити цю проблему разом», — сказав співзасновник General Mills.

Джерело