В Україні суттєво скоротилася кількість порушень габаритно-вагових норм

Поділитись

В Україні суттєво скоротилася кількість порушень габаритно-вагових норм

Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю” (законопроект №3742) був ухвалений Верховною Радою ще на самому початку червня, а підписаний Президентом – 29 червня, повноцінно він запрацював лише з 1 жовтня.

На думку народного депутата Володимира Крейденка, заступника голови Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури, за ці неповні три місяці за порушення габаритно-вагових норм учасниками ринку вантажних перевезень, зафіксованих в автоматичному режимі, співробітниками Укртрансбезпеки була складена відповідна кількість постанов на загальну суму близько 90 млн. грн. Крім того,  за даними Єдиного центру обробки даних Укртрансбезпеки, з початку роботи автоматизованого габаритно-вагового контролю, кількість порушень габаритно-вагових норм впала на 95%.

“Враховуючи те, що кожен п’ятий кілометр зруйнованих українських доріг – це наслідок перевищення допустимих вагових норм, можна стверджувати, що запровадження автоматизованого габаритно-вагового контролю на наших автошляхах, а також – відповідних штрафів (які стали пропорційними до європейських) було доречним та вже має позитивний ефект”, – впевнений пан Володимир.

Пріоритетними законопроектами у наступному році нардеп вважає законодавчу ініціативу щодо підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту та створення умов для розвитку конкурентного середовища на ринку залізничних перевезень. Крім того, важливим є законопроект, щодо приведення  ринку перевезень на таксі до реалій сьогодення з урахуванням домінування таких технологічних платформ як UBER, UKLON тощо, через які проходить більша частина замовлень на перевезення пасажирів.

“Також, вважаю, що варто приділити увагу імплементації актів законодавства Європейського Союзу, що передбачені Угодою про асоціацію між Україною та ЄС, щодо використання для комерційних транспортних засобів тахографів, пристроїв обмеження швидкості, режимів праці та відпочинку водіїв, а також – проходження перевірки придатності транспортних засобів до експлуатації”, – зауважив Володимир Крейденко.

Джерело: agrotrend.com.ua