У молочній галузі України очікують підвищення попиту на продукцію

Поділитись

У молочній галузі України очікують підвищення попиту на продукцію

У лютому ринок свіжих молокопродуктів важко назвати активним.  Слабкий попит обумовлений черговою хвилею пандемії, вимушеними затяжними «канікулами» в школах та університетах. Крім того, споживачі почали більше економити.

Виробники не мають наміру стимулювати продажі особливими акціями і тим більше зниженням базових цін.  Більшість із них продовжує намагатися збільшити ціни на свою продукцію.

Провідні гравці ринку свіжих молокопродуктів в середині лютого виставляють основні позиції за такими цінами:

  • молоко 2,5%, плівка – 27,0-29,0 грн/л
  • кефір 2,5%, плівка – 30,0-33,0 грн/л
  • сметана 15%, плівка – 70-75 грн/кг
  • сир кисломолочний 9% – 115-130 грн/кг

Багато операторів сподіваються, що у другій половині лютого торгівля свіжими молокопродуктами активізується.  Пік хвилі пандемії ніби минає, та й у період Масляної виручка зазвичай збільшується.

У зовнішній торгівлі цільномолочною продукцією  кардинальних змін немає.  Експорт залишається лише на рівні 1,5 тис. т. Основні покупці української свіжої молочної продукції Молдова (48%) і Грузія (37%).

Імпортна свіжа молочна продукція надходить з Польщі (59%), Німеччини (13%), Бельгії (12%) та Білорусі (9%).

Джерело