Туреччина посилює свої позиції на ягідному ринку

Поділитись

Туреччина посилює свої позиції на ягідному ринку

Туреччина має намір стати одним з основних постачальників на ринку чорниці. Про це заявив турецький виробник ягід. Цього року компанія зосереджена на місцевому ринку, але оскільки площа та виробництво збільшуються в цьому році, 2023 рік має стати для Туреччини солідним роком для експорту.

Тургут Айсан, голова правління турецького виробника ягід Safir Berry, стверджує, що вирощування чорниці в Туреччині активно розвивається.

«Як Safir Berry ми розпочали ‘Turkey Blueberry Project’ у 2020 році і заснували наші сади в Анталії та Манісі в 2021 році. Разом завдяки інвестиціям наших колег-виробників/інвесторів у 2021 році Туреччина подвоїла площі виробництва чорниці до 200-250 га. Через зростаючий інтерес з боку великих виробників та інвесторів, ми вважаємо, що Туреччина буде одним із основних постачальників на ринку чорниці з виробничою площею понад 5000 га та виробництвом 100 000 тонн ягід протягом наступних п’яти-десяти років. Ми вже отримали інтерес від великих мереж супермаркетів у Європі, і нашим основним ринком буде європейський ринок, що розширюється: Великобританія, Німеччина, Австрія, Бенілюкс, Франція, Скандинавія тощо. Але Туреччина також має логістичну перевагу, щоб легко дістатися до країн Перської затоки, Росії та навіть далекосхідних ринків за допомогою авіавантажів за один рейс», -відзначив голова правління.

Незважаючи на те, що зараз виробництво все ще досить невелике, Айсан бачить потенціал для Туреччини, щоб стати справжнім потужним експортером чорниці.

«Виробництво в Туреччині не обмежиться чорницею, ми завершимо наш проект сортами малини та ожини. У 2022 році ми будемо мати обмежене виробництво, оскільки наш прогноз врожаю становить 60-70 тонн, що буде достатньо лише для місцевого ринку. Проте найближчим часом обсяги виробництва та експорту будуть зростати дуже швидко. Ми сподіваємося досягти 1000 тонн експорту в 2023 році як країна», – висловив свою сподівання Тургут Айсан.

Джерело