Названо популярну схему обману покупців у магазині

Поділитись

Названо популярну схему обману покупців у магазині

У магазинах покупці часто стикаються з проблемою, коли вартість товару на касі виявляється вищою, ніж заявлена ​​на ціннику. У таких випадках претензії необхідно висловлювати не касиру, а адміністратору магазину.

“Основна скарга в людей, що цінники на товари в магазинах не збігаються – в торговій залі вони одні, а на касі інші. Був унікальний випадок, коли на вагах видається чіткий стікер, а на касі цей стікер автоматично перераховується і дає ціну, яка більша на 30%”, – повідомив виконавчий директор “Союзу споживачів України” Максим Несміянов.

Як зазначив Несміянов, “різні бувають схеми”, але покупцям треба бути уважними, оскільки закон у цьому випадку на їхньому боці.

“Якщо виникла така ситуація, треба говорити: ось ціна публічна, ось ваш чек. Касира ніколи не чіпайте в таких випадках, він не поверне різницю. Викликайте адміністратора і спілкуйтеся – вона вам поверне різницю. Не подобається їй щось – викликайте поліцію. Взагалі вам повинні повернути різницю – у них (у супермаркетах – ред.) на це є спеціальна каса. І найпростіший лайфхак – фотографуйте цінники, іноді ви технічно не можете згадати ціну”, – порадив експерт.

“Продати насильно товар споживачеві не мають права, це називається нечесна підприємницька діяльність”, – уточнив він.

Джерело