Леонардо Ді Капріо інвестував у стартапи зі штучного вирощування м’яса

Поділитись

Леонардо Ді Капріо інвестував у стартапи  зі штучного вирощування м’яса

Вважається одним з найвідоміших і найвпливовіших активістів в області клімату в світі, голлівудський актор Леонардо Ді Капріо інвестував у стартапи з вирощування м’яса Mosa Meat і Aleph Farms. Сума фінансових вкладень не розкривається.

Обидві компанії займаються вирощуванням яловичини безпосередньо з клітин тварин, представивши перший культивовані гамбургер від Mosa Meat в 2013 році і перший культивовані стейк Рибай від Aleph Farms в 2018 і 2021 роках відповідно.

«Інвестиції Лео і його перехід в наш консультативну раду з питань сталого розвитку не тільки підтверджують нашу гіпотезу про стійкість, але і підтверджують нашу дорожню карту для відкриття нової ери виробництва м’яса, яка допомагає боротися зі зміною клімату», — пояснив Дідьє Тубіа, співзасновник і генеральний директор Aleph Farms. — «Ді Капріо інвестує і стежить за діяльністю компаній, що вносять свій внесок у збереження клімату нашої планети. Фонд актора, мета якого — боротьба з наслідками зміни клімату, з 2008 року зібрав понад 80 мільйонів доларів». 

Тубіа додає, що Ді Капріо розділяє мету Aleph Farm змінити глобальну систему виробництва продуктів харчування. Генеральний директор стартапу заявив про проведення нових розробок, оскільки ринок культивованого м’яса буде тільки рости в найближчому майбутньому. 

«Ми продовжуємо розширювати свій бізнес в ключових регіонах по всьому світу, включаючи Азію, Близький Схід і США. Також працюємо над досягненням мети нашої компанії по нейтралізації викидів вуглецю до 2025 року і ретельно підходимо до вибору постачальників, щоб забезпечити нейтральність нашого ланцюжка поставок до 2030 року», — пояснив Тубіа. 

За оцінками експертів, до 2050 року світове споживання м’яса зросте на 40-70%, і тому вирощене м’ясо пропонує рішення для зниження нинішніх негативних наслідків промислового виробництва яловичини. Деякі аналітики прогнозують, що ринок вирощеного м’яса може досягти 25 мільярдів доларів США до 2030 року. З цієї причини інвестиції, і число підприємств, що адаптуються до культивованої сільськогосподарської моделі, постійно зростають. 

Набирають популярність не тільки штучно вирощене м’ясо, а й риба, морепродукти на клітинної основі. Не так давно великий гравець на ринку виробництва заморожених продуктів Nomad Foods заявив про співпрацю з вирощування морепродуктів з компанією BlueNalu.

Джерело