Coca-cola створила швидкорозчинні кубики кави та чаю

Поділитись

Coca-cola створила швидкорозчинні кубики кави та чаю

Coca-cola Japan створила сублімовані кубики чаю та кави під торговою маркою 1,2 CUBE, як зручне та екологічно чисте рішення на ринку швидкорозчинних напоїв.

Нова лінійка представлена у трьох варіантах: ячмінний та зелений чай, кава. Кожна упаковка містить 15 кубиків, що відповідає приготуванню 15-ти чашок напою.

Кубики виготовляють методом отримання концентрату з чайних листків та кавових зерен, заморожують та вакуумують.

Для приготування напою достатньо опустити ліофілізований кубик у склянку гарячої чи холодної води до повного розчинення.

Coca-cola заявляє, що процес сублімаційного сушіння концентрує оригінальний аромат і смак чайного листа та кавових зерен у кубі для ароматного заварювання, яке ідеально підходить як для насиченого життєвого ритму, так і відпочинку на природі. Наразі технологія очікує на патент.

Упаковка більш ніж на 50% виготовляється з паперового матеріалу, що дозволяє класифікувати її як «паперову». Кубики не упаковуються індивідуально, що дозволяє зменшити побутові відходи.

«Використовуючи папір як основний матеріал, кількість застосовуваної пластмасової смоли можна зменшити на 13%, а викиди вуглецю на 18%, порівняно з пластиковими пакетами такого ж типу та місткості», — зазначив Саяка Обаяші, менеджер Coca-cola Japan.

Кубики ячмінного та зеленого чаю доступні для продажу на Amazon за ціною 600 йєн (приблизно $5,5) за упаковку з 15 кубиків.

У Coca-cola повідомили, що розглянуть можливість розширення на інші канали продажів, втім, поки що експорт не планується.

Джерело